
Sisältöstrategia palvelee
Sisältömarkkinointi on pitkäjänteistä strategista viestintää ja siksi sen tulee perustua liiketoimintastrategiaan. Sisältöstrategia ottaa kantaa siihen, kenelle arvoa tuotetaan, miten arvoa tuotetaan, miten luodaan erottuva profiili, miten luodaan asiakaskontakteja ja miten varmistetaan toimenpiteiden kannattavuus.
Sisältöstrategialla yritykselle löydetään toimivat sisällöntuotannon prosessit. Sisältöstrategia liittää viestit laajempiin ilmiöihin, mikä luo ajatusjohtajuutta. Ajatusjohtaja on toimialan suunnannäyttäjä, joka eroaa edukseen erityisosaajana.
Yritykset, joilla on dokumentoitu sisältöstrategia, saavat sisältömarkkinoinnista moninkertaisia tuloksia. Sisältöstrategia tekee yrityksen liiketoiminnasta ja tarinasta ymmärrettävää.
Valmennamme myös yrityksesi omat tekijät sisältömarkkinoinnin osaajiksi tai vaikkapa sosiaalisen median aktiivisiksi edelläkävijöiksi.